Jahapp, det var min sovmorgon det..

0kommentarer

Okej, när kan jag ha somnat igår? Halv ett kanske. Tidigast. Jag vaknade klockan sju, det var min sovmorgon det.. Somnade om till åtta efter ett toabesök men sedan ville Rilla gå ut i solen så då var det kört. Mio är nere på åkern och jagar så jag och Rilla har släpat ut hans ytterst bekväma nersuttna sovfåtölj och ställt den på bron i solen. Såhär sitter vi och myser, dock var det inte lika varmt ute som det såg ut. Nima ligger nedanför i gräset och tar en paus, jaha nu for Rill iväg.. aha.. han har hittat något intressant djurbajs.

Nu måste jag fortsätta läsa lite i min bok, sedan ska jag gå och mocka tror jag. Eftersom jag hade storstädning igår så har jag en ganska slapp dag framför mig, och vid fyra ska jag böra dra mig mot Gräsmyr för grill och umgänge. Jag ska dock vara nykter och köra så att hundarna slipper följa med. Imorgon ska Slobin få hjälpa mig igång med min nya dota och sedan blir det spanska hele daga..

Hoppas ni får en trevlig start på helgen people!

Kommentera

Publiceras ej