Loads and loads

0kommentarer

Hej.
Vilket sommarväder, nöjd blir man. Jag har som sagt jobbat natt, superlugnt, gick en promenad med dogsen när jag kom hem (som slutade med att jag fick jaga en för tillfället dövblind Mio över en åker) och sedan följde jag med Sonja och barnen in till stan. Jag handlade lite najsa hundtuggisar på Loboo, lite mat på coop och sedan blev det lunch på frass.

Vi har varit hemma sedan ett ungefär, hundarna är välrastade, jag har fått min (nästan) dagliga kopp the hos Sonja och nu ska jag nog försöka ta en liten lur innan det är dags för jobb igen. Mitt hus skulle behöva en storstädning också, jag får ont i huvudet av tanken.. hundarna drar in en massa lera minst två gånger om dagen så jag har det jag gör. Att jag varit en hel del på "resande" fot på senaste tiden gör också att jag har en massa ouppackade påsar och väskor som jag snubblar över varje gång jag går genom hallen samt loads and loads av tvätt. Sjukligt irriterande.

Nej en lur nu, jag blir på så dåligt humör när huset är ostädat..

Kommentera

Publiceras ej