Mästeravlaren Rill

0kommentarer

Min kropp ville kliva upp ur sängen alldeles för tidigt i morse igen, jag tvingade dock mig själv att ligga kvar till tio (!). Jag behövde det. Nima var så söt, jag hörde hur hon, kanske runt sjutiden, tassade in i sovrummet och tittade på mig. Jag låtsades sova, då tassade hon ut i vardagsrummet och somnade om. Lillgrisen.

En trevlig sak slog mig under förmiddagens hundpromenad. Mina hundar är så otroligt fina just nu, utseendemässigt dvs. Okej, jag har en renrasig hund och de andra är två byrackor, men de är alla superfina i hullet och väldigt fina i pälsen. Nima skulle kanske kunna gå upp lite lite i vikt för att det skulle vara optimalt, men ja, dom är jättefina! Speciellt Rillan faktiskt, med tejpade öron, 5 cm lägre över marken och ett par bollar hade han säkert kunnat bli en mästeravlare då hans lilla hundkropp är sjukt rastypisk och väldigt atletisk!

Nu ska jag forsätta med detta evinnerliga plugg. So long.

Mattes hjärta

Kommentera

Publiceras ej