Mobilteste

0kommentarer

MOBILTEST

HAR DU PUSSAT NR 2?
Andreas - Ja, vi har ju bott ihop så då är det ju lätt hänt

VAD HAR DU FÖR RELATION MED NR 20?
Enöga - Den allra beste

ÄR NR 18 SÖT?
Dissarlinjen - Haha, ja mycket..

VAR DITT FÖRSTA INTRYCK MED NR 33?
Hundrondellen Ulrika - Har bara träffat en gång, men pratglad hundälskare

NÄR TRÄFFADE DU NR 57?
Killander Christina - Vi vinkade till varandra på skärtorsdagen vid 4-tiden, annars var det när jag var där och hämtade min vandrande jude..

NÄR SKA DU TRÄFFA NR 14 NÄSTA GÅNG?
Cissi - Det kan man aldrig veta i förväg.. våra måndagsdejter är förbi sedan länge.

ÄR DU NÄRA VÄN MED NR 13?
C-Lan - We are like THIS

HAR DU GÅTT PÅ BIO MED NR 4?
Atg hästkliniken - Nej det kan jag inte minnas att jag har..

SKULLE DU KUNNA DEJTA NR 5?
*Inser vem jag har plats 5 och raderar*

VAD PRATAR DU OCH NR 45 OFTAST OM?
Jobb Robin - Bajs faktiskt. Men det här blev ju lite pinsamt, jag tror det är dags att döpa om Robin i adressboken..

KÄNNER DU NR 1?
Adiam Michael - Yes, and Im proud of it

SKULLE DU KUNNA GE NR 6 EN KRAM?
Barbamamma - Ja, jag kramar alltid mamma när vi ses!

Direkt när du ser det här testet måste du kopiera det, och svara på frågorna

Kommentera

Publiceras ej