MonsterBanka

0kommentarer

Godmorgon.
Vilken underbar dag det är! Jag sitter ute på bron och svettas i solen. Hundarna har vart ute och röjt en stund men de orkade inte hålla igång så länge i värmen, Mio har till och med gått in den lilla sillen. Tyvärr har jag inte investerat i någon solstol än, så nu sitter jag på "uppsittningspallen" vilket förmodligen kommer att göra den här stunden i solen relativt kort. Jag tror dock att jag ska fara ut och jogga en sväng innan lunch, då får jag ju också lite färg. Observera LITE färg, jag har ytterst svårt för att bli brun.

Efter lunch ska jag ta med mig flocken, hämta upp Frida, åka till Stena och lämna Mio och Rill, hämta upp Robin och sedan åka till Nördmaling. Nima får följa med, hon är den enda hunden som har storlek nog att försvara sig mot MonsterBanka. Vi ska alltså spendera fredagkvällen hos Frida och Mikael, men jag tänker inte avslöja vad det blir för aktivitet (ledtråd, jag kommer vara ett litet förvirrat LL). Vi kommer hem imorgon i alla fall och ska spendera lördagen i stan.

MonsterBanka

Kommentera

Publiceras ej