Höjden av mys

1kommentarer

Hallå kotte blå.
Nattpasset var lugnet själft. Jag släppte ut vovvarna när jag kom hem och åt frukost, sedan lade jag mig i soffan med en god bok, en filt, solvärme genom fönstret och alla hundarna inom en armslängds avstånd. Höjden av mys. Sedan blev jag inbjuden till Sonja på en thekopp, jag tog med mig fikamixen och vandrade över gårn. Nu är jag tillbaka i lillstugan och sitter i ett ytterst olustigt samtal med Borran. Ska strax ringa och bekräfta att jag jobbar i natt igen, sedan blir det plugg och ännu senare en liten ridtur för att smutta åt mig lite friskluft. Jag ligger ganska bra till med plugget nu så den här veckan blir nog inte lika hektisk som jag först förutspådde.

Min Älva i sommarskruuuud..
Förra årets bild, riktigt såhär nice är det inte i Moris än..

1 kommentarer

elin

04 May 2011 21:47

ja, hon är så överjävligt söt! man vill ba grin. alla dina är också så jävla söta.

Kommentera

Publiceras ej