Jag har väntat i 24 år

1kommentarer

Godkväll!

Nu har jag varit i Robban och gjort lite apoteksbestyr samt hälsat på mormor och Lennis. Fick gott fika och lite vanligt "medskick", haha. Har även varit ute och glidit i den babyblå taunusen, jag har liksom väntat på detta i 24 år så det var en stor dag idag!

Nu har jag i alla fall precis kommit in från stallet, blev en tur längs väga med Simzon. Lyckades fara iväg utan hjälm idag också, det är inte medvetet men det är väl den här lantlunken som gör det. Älvan har tappat en sko så där blir det väl inte så mycket ridet de närmsta dagarna, hon är inte en dam man far ut på med en barfota framfot och jag har inga hovslagargrejer. Frågan är om jag skulle våga slå på en tappsko på henne även om jag hade det..

Imorgon ska jag plugga på förmiddagen och sedan åka in till ersboda för lite familjehäng på kvällen.

1 kommentarer

Pappa o Mikki

18 May 2011 22:39

Aldrig glömma hjälmen!!

Kommentera

Publiceras ej