Ursäkta att min röst låter som en gay

0kommentarer

Hej gay.

Haha, den där hälsningsfrasen påminner mig om något kul jag läste i en blogg häromdagen. Det var en förkyld tjej som kommit sent till ett möte, och med andan i halsen sagt "ursäkta att min röst låter som en gay, men jag är förkyld och andfådd". Det roliga var bara att hon råkade rikta sin ursäkt till.. en gay. Hahahahaha.

Så. Jag har iaf droppat in efter en ganska lång ridtur längs vår extremt lågtrafikerade väg. Simzon var arg som ett jättebi, det blev en del lustiga hopp, galoppskänkelvikningar och galopp på plats innan han kunde tänka sig att trava en liiiiten stund på tygeln. Dock var han som en grandprixhäst (nästan) den lilla korta stunden. Suck.

En liten incident inträffade dock precis innan ridturen. Jag tänker inte berätta vad som hände, men min högra stortå är rejält stukad. Det gick ganska bra att rida ändå men jag kände när jag satt av att det pulserade i halva foten. Nu är den ganska svullen.. Tydligen kunde Sonja höra ett tydligt knaster från främre delen av min fot precis då incidenten inträffade. Fy!

Nu vill jag ha lite mera fika i lill(stor)magen min och sedan ska jag börja röra mig mot jobbet. Ciao! (Som Sofia skulle ha sagt. På tal om det fick jag ett ruskigt vykort med posten idag.. På framsidan stod Malin i en flamencodress!)

Kommentera

Publiceras ej