Tre älgar. Jag är förföljd.

1kommentarer

Vad fariken. Idag for vi ut och red en långtur, tror vi var ute i nästan två timmar. Men vad tror ni att vi möter på en liten enslig skogsstig? Tre älgar. Okej, de stog inte på stigen utan en bit in i skogen men med min radar så upptäcktes de ganska fort ändå. Vad ska jag vänta mig härnäst? En varg? Tydligen är det en på väg uppåt lanne.. Förresten så invigde vi våren lite med att göra iordning hästarna utomhus i solen, mysigt!

Nu ska jag ta på mig något anständigare än en badrock och snart knalla över nästgårds på lite tacos. Sedan ska jag packa ihop mig och hundarna och åka till Robin på fredagsmys. Det blir en helg i stan eftersom jag jobbar lördag dag, söndag dag, söndag natt samt har prov i samhällskunskapen på måndag morgon. FY! För prov alltså.

Hoppas ni alla får en trevlig kväll och helg!

1 kommentarer

Pappa o Mikki

06 May 2011 19:53

Säkert blev dom lika förskräkta som ni, förra gången. Så dom tog med en kompis för att visa hur människorna gör. Om det blir poppulärt bland älgarna, så kommer säkert älgflockarna att bli större.

Kommentera

Publiceras ej