En liten brun hök

0kommentarer

Godmorgon ungdomar.

Jag har nästan precis klivit upp och mår mycket bättre. Yrseln släppte aldrig riktigt igår och som en extra present fick jag en ordentlig huvudvärk. Men nu mår jag som sagt mycket bättre även om jag är väldigt trött, jag siktar in mig på att jobba imorgon helt klart. Jag har slängt ihop ett nyttigt bröd med solrosfrön och havregryn som håller på att gräddas i ugnen, när jag ätit ska jag nog se klart Pirates 4 som jag påbörjade igår men somnade till efter max en kvart. Hundarna tycker förövrigt att jag är sjukt tråkig som bara ligger i sängen.

På tal om hundarna så har Akilles vaktat mig som en liten brun hök. Igår gick han ut på morgonkiss vid 9 snåret, sedan låg han bokstavligen i mitt ansikte resten av dagen. Han vågade inte lämna mig för att gå ut och göra sina behov, så först framåt kvällen när jag började piggna till så fick jag lov att följa med honom ut. Han har växlat mellan att stirra i mitt ansikte och ligga med nosen vid mitt öra. Han är verkligen fantastisk.
Hundar är fantastiska
.

Älskade Akilles

Kommentera

Publiceras ej