Jajaja

0kommentarer

Hej.

Shit pommfritt vad trött jag är. Vågar dock inte ta en liten lutare för då kommer jag inte att vakna förrän imorgon. Jobbade cirkus 11 timmar igår och avrundade dagen med ett parti böna hos grannarna. Jag lyckades med små valpögon tigga till mig lite tacosrester också (ok, det var kanske inte så att jag behövde tigga men ja.. det är en lång historia). Det bjöds även på baileys och vin, älskar dessa spelkvällar!

Sov sjukt dåligt i natt, möjligtvis utav rädsla att försova mig. Klev upp med tuppen och kom hem för en stund sedan. Har jobbat både som PA och haft dressyrträning (som förövrigt gick riktigt bra idag, hästarna och eleverna var på topp!), däremellan hann ett par pannkakor slinka ner på kylgränd. Nu ska jag försöka släpa mig ut i stallet här hemma strax. Sedan måste jag börja ladda - Ikea imorgon.

Kommentera

Publiceras ej