Känslig

0kommentarer

Suck. Jag har jobbat som ett djur i två dagar nu, det blev dubbla pass igår nämligen. Jobbade dag på hippo och kväll som assistent.

Jag har haft en trevlig kväll ikväll med spel, vi provade ett nytt spel som tog ungefär 2 timmar att förstå. Halvt. Efter 2 timmar hade vi dock ej ens börjat spela, utan bara försökt tyda spelreglerna. Några timmar senare flöt det dock på och var sjukt kul. Minns tyvärr ej vad det hette.. Jo! 7 Wonders tror jag.

Tyvärr fick jag också höra något som gjorde mig väldigt illa berörd. Det var inget som rörde mig, bara en gammal hemsk historia som fick mig att må väldigt dåligt. Det handlade om en olycka som inkluderade en brand och jag är verkligen hysteriskt rädd för bränder. Hatar när jag hänger upp mig på sånt här, jag är sjukt känslig när det kommer till hemska människoöden och kan älta dem länge. Den enda som lyssnar när jag behöver prata är dessutom Rill. Inget ont om Rill men det blir en hel del envägskommunikation..

Godnatt.

Kommentera

Publiceras ej