Två slitna vandrare

0kommentarer

Godkväll.

Dagen startade med ett superroligt ridpass. Efter många om och men blev det bestämt att jag skulle rida lilla Chelsea och jag var gode nervös. Inte för att rida Chelsea men för att jag hade spanat in övningen som vi skulle rida, det rörde sig om bommar och ett HINDER. Jag som hoppat cirkus en gång på över ett år. Hursomhelst överlevde jag och blev riktigt förtjust i den lilla fuxdamen.

Efter jobbet hämtade jag upp två slitna vandrare som vandrat längs Tavelsjöleden idag. Det var Robin och Nimen, dom var jättetrötta. Gjorde soppa och omelett till middag när vi kom hem och sedan gjorde jag stallet. Har mot min vilja sett ännu ett avsnitt av "The walking dead", fariken vilken olustig serie det är. Jag har svår andnöd genom varje avsnitt och vill verkligen inte fortsätta se, problemet är bara att jag måste få veta vad som händer..

Imorgon är det fredag och jag jobbar som vanligt kväll. Sedan fortskrider helgen med 11 timmars jobb både lördag och söndag. Mm. Men på måndag vankas en Ikea-tripp, det är aldrig fy skam. Någon som känner för att ta hand om mina hästar i helgen?!

Kommentera

Publiceras ej