Julemys

5kommentarer

Hoj.

Det är måndag och jag är ledig idag. Har precis kommit en från en promenad med Mio och Rill, gick ner till affärn och handlade lite nödvändigheter som sköljmedel och popcorn. Vilar och lyssnar på Coldplays underbara Christmaslights. Ska väl börja fundera på någon middag snart och sedan gå ut och pyssla med hästarna. Simpiz är i behov av en ordentlig snopptvätt ikväll, han kräver ju en sådan ett par gånger per år och nu för tiden är jag ju nästan en expert på området.

Igår julade vi till det i stugan och det blev supermysigt. Vi måste dock fortsätta med städningen under morgondagen eftersom jag sedan jobbar rätt många dagar i sträck. Här kommer i alla fall några bilder på delar av julmyset!









En liten fråga bara, när är det egentligen tillåtet att börja klä granen?

5 kommentarer

Mam

28 Nov 2011 20:50

Vi lever ju i ett fritt land... Men vän av ordning skulle väl säga tidigast kvällen innan julafton. Så fint du har gjort :)

jenny

28 Nov 2011 21:40

Jag funderar oxå på granen, jag vill ju att barnen ska hinna se den och sen vill vi lägga lite paket under =)

Emma says style, love & rock and roll.

28 Nov 2011 22:11

Folk ska alltid hålla på och säga; en dag innan osv osv. Jag säger tidigast 1december. Senast en vecka innan :) man vill ju ha julgran så länge som möjligt :)

Pappa o Mikki.

28 Nov 2011 22:18

Visst är det kul att julpynta och fint blir det.

Blopparna-Emmy

30 Nov 2011 18:04

Att börja klä granen är enligt mig lite för tidigt...

Vilken mysig julkänsla ni fått till där hemma!

Kommentera

Publiceras ej