Hemmamek

2kommentarer

Godkväll.

Kom hem vid 9 idag. Hästarna är nattade, hundarna är kvällskissade och barnet ser på film. Japp, jag har ett barn på besök! Lillebror är här på övernattning. Vår kära mor är väl mest troligt på väg ut i dimman vid det här laget..

Jag har haft tre väldigt intensiva dagar men nu vankas det helg! Imorgon bitti kommer Jonas och skor pållarna så sedan är det fritt fram att rida igen. När jag tog in Simzon ikväll hade gud hört bön, han hade nämligen trampat av sig en av skorna som jag hade slagit på själv. Det var väldigt skönt för jag ville inte att Jonas skulle få se mitt hemmamek! Jag var dessutom inte sugen på att ställa mig och försöka slita av den nu ikväll för i förrgår rev Älvan sönder mina favoritbyxor när jag tog av henne dojjorna.

Ska snart gå i säng, är ubertrött. Jag håller mina tummar för ridskolehästen C som blev dålig ikväll. Godnatt!

2 kommentarer

Mam

05 Nov 2011 18:40

Det blir tack och lov ingen dimma på drogfria tillställningar som den igår :)

XOXO

06 Nov 2011 09:05

Hej var med och tävla om dagens blogg där alla mina 100-200 läsare kan blir din här på

http://laakinoiise.blogg.se/2011/november/dagens-blogg-sondag.html#comment

ska vi följa varandra på bloglovin?

Förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer! :)

Kommentera

Publiceras ej