Under två filtar

0kommentarer

Godkväll.

Jag har precis bäddat ner mig i soffan under två filtar, det är jättekallt här inne nu! Någon borde köra igång med lite eldning men ingen orkar. Jag hoppas att jag inte somnar här nu för jag måste packa ihop mig inför morgondagen, jag ska inleda dagen med att delta på en instruktörskurs i Vännäs, sedan jobba några timmar och därefter ska jag på Killer Queen med syster yster. Det sistnämnda är en föreställning med Queen-musik, blir nog trevligt. Hursomhelst behöver jag tre uppsättningar kläder med mig :)

När jag kom hem från jobbet idag så for vi ut och red, jag på Älvan och Robin på S´et. Det är verkligen kul att vi kan göra det tillsammans. Idag galopperade vi faktiskt litegrann, det går fort framåt!

Morgonens ridpass var förövrigt lika kul som vanligt! Känns så bra att komma igång lite mer seriöst med ridningen igen. Ridningen på jobbet peppar mig till att rida mina egna hästar mer.

Ha en skön kväll!

Kommentera

Publiceras ej