Torsdagsmys

0kommentarer

Ho. Jag har blivit förkyld igen, utan förvarning. Slö som en hög. Det tog en timme att mocka. Vi har varit ute och ridit, hästarna var superpigga och jag börjar ana att det beror på att de fått flytta upp till vinterhagen i veckan. Hagstorleken har därmed krympt typ 20 gånger så de gör väl inte av med lika mycket energi i hagen. De passade på att pröva mitt humör innan ridturen, Simpan skulle inte tränsas och Älvis slet sönder dörren in till sadelkammaren - true story. När vi äntligen kom iväg var vi dock alla på bra humör igen.

Nu ligger Rill och leanar mot min axel medans jag lusläser en olustig blogg. Torsdagsmys, kan man väl kalla det. Gillar ju att störa mig på läskiga personer! De som är tillräckligt nyfikna kan få adressen :)

Jag hade planer på att vara extremt produktiv idag men de gick ju i stöpet när mina pulserande bihålor klev in. Nu ska jag strax ta en välbehövlig dusch och sedan ta in pållarna. Robin ska få göra ett försök till att fixa sadelkammardörren. Imorgon ska jag änteligen hälsa på Mikaela och hennes lilla Ebba, har ju stött på dem på Willys men inte gjort något hembesök (som sig bör). Har inte ens sett deras hus som de bott i sen typ.. förra året. Nu har ju inte heller hon varit här i mitt så jag drar slutsatsen att vi båda är usla. Ska bli kul att träffas i alla fall!

Min röda lurviga springare

Kommentera

Publiceras ej