Inte riktigt som planerat

0kommentarer

Hej!

Gårdagen blev inte riktigt som planerat (jag har sällan sån tur). Jag fick nämligen rycka in och jobba fram till 22 på kvällen. Nåväl, jag hann ut i vimlet ändå. Vi hade en betydligt bättre utgång nu än sist med tanke på att ingen av oss blev slagen i ansiktet. Cover spelade grym musik på dancefloor. Jag avslutade kvällen sittandes på en trottoar med en random dude som spelade håkan på sin iphone medans jag väntade på att Sofia skulle bli klar med sin "buisness". Sedan fick jag sova med Sofia. Jag kan verkligen rekommendera att sova med Sofia om man gillar mys (vilket jag ej gör när jag ska sova), hon kommer ofta över i sömnen och vill spoona..

Idag har jag haft träning som vanligt. Di gamle från Roberts har varit här på besök, även Ida och Lars har varit här och baxat upp ett skåp på övervåningen (det krävdes en hel del våld för att det skulle komma på plats). Sen middag åt vi hos Lena och nu är det dags för sängen!

Sov godt.

Kommentera

Publiceras ej