Johanna FÖRR och NU

2kommentarer

Hej.

Nu har jag ridit båda pållarna, fixat stallet och snyggat till delar av min ridutrustning. Mio har varit på musjakt. Nu är middagen klar i skrivande stund! Robin har styrt upp pommes, quorn och bea.

PAUS

Hej igen. Nu befinner jag mig i vågrätt läge igen. Jag har ätit middag samt förhört Robin på frågor inför provet i möra, ett delprov för taxikortet. Vad kvällen skall bjuda på vet jag inte ännu, men jag hoppas på popcorn. Ska försöka komma i säng tidigt i alla fall så jag är pigg på jobbet imorgon. Jobbar ons-fre på hippo och lör-sön som PA denna vecka.

Nu, kommer dock en glansdagsbild som utlovat! Observera Johanna FÖRR och NU.

FÖRR



NU


Dom säger ju att det var bättre förr och jag är ganske benägen att hålla med. Robin känner sig även lurad på konfekten.

2 kommentarer

Mikki och pappa

28 Sep 2011 12:02

Lite "Spink" så blir det nog bra.

hemlig beundrare

10 Jan 2012 15:12

Hahaha, du är faktiskt så jävla rolig! Fnissar högt t o m.

Kommentera

Publiceras ej