Skulle vilja lata mig

0kommentarer

Godeftermiddag.

Kommit hem från mitt korta torsdagspass på jobbet. Red Guling idag vilket gick riktigt bra efter en stund! Han är faktiskt en väldigt trevlig häst att rida, väldigt viktkänslig. Idag var han dessutom jättetaggad vilket garanterat bidrog till att det gick så bra.

Nu ska jag strax ut och fixa stallet här hemma. Blir väl ut och skritta också fast jag inte riktigt känner peppen. Jag skulle vilja lata mig hela kvällen eftersom jag jobbar natt i natt och sedan 11-19.30 på hippo imorgon. Nu har vi ju som sagt sovande natt så man får ju en del sömn, men om natten blir som i måndags då jag sov cirkus 1 timme så blir det en halvtung arbetsdag imorgon. Nu är det i alla fall min sista schemalagda natt, high five!

Det var nog allt jag hade att förtälja.

Kommentera

Publiceras ej