Signalering

1kommentarer

Oboj vad skoj.

Mina ridkläder har växt fast på mig så jag är förpassad (av mig själv) till hundsoffan. Ligger och chattar med Robin som är i vardagsrummet. Är klar med stallet för dagen och ska för-äta lite nu, innan Rebecka kommer hit på visit. Då blir det en sen middag. Vi ska sitta uppe och surra ikväll för det vankas sovmorgon imorgon, börjar ju 11 på fredagar!

Har haft en god arbetsdag med ridning som dagens höjdpunkt! Det är så kul att rida för någon, det var minst ett år sedan. Speciellt kul att rida för Kerstin M igen, i stort sett så är det ju hon som lärt mig rida under årens lopp. Innan hon klev in i bilden var jag inte mycket att hänga i julgranen.

Nu ska jag försöka skala av mig ridbrallorna och hoppa in i duschen! Rillan signalerar även att det är dags för hundmiddag.

Hej, jag har lugg och spån på rumpan

1 kommentarer

Jenny

22 Sep 2011 22:25

Sv: Precis, man väljer ju själv vad man vill ha!

Visst var det roligt idag, det måste vi göra varje torsdag =) Kanske vi kan trava bommar oxå =)

Kommentera

Publiceras ej