Anonajmen

1kommentarer

Hey.

Nu har jag har en bomb att släppa! Nima har äntligen fått en egen husse. Robin ska köpa henne, hon kommer alltså att bo kvar här hos oss! Dom har fått någon slags connection de här veckorna då jag jobbat och hon har blivit såpass laglydig att Robin vill behålla henne. Hon kommer alltså att vara hans hund medans Mio och Rill är mina. De på hundrondellen blev överlyckliga! Själv är jag ganska lättad över att slippa ta farväl av lilla skruttan..

Ikväll har pappa och Mikki varit här på besök. Mikki har fått den vanliga manikyren och vi fick ostkaka. Nu har jag precis nattat hästarna med några äpplen och nu ska vi se den där läskiga serien igen, med lite snarra. Yey!

Anonima i Spanien


Anonima i Bullmark

1 kommentarer

Karro

08 Sep 2011 21:37

Åh, vad fin! Liknar min morfars gamla hund som tyvärr är borta nu :(

Kommentera

Publiceras ej