Sitter och suger

1kommentarer

Hallå långa dag.

Jag vaknade 05.20 och hade tänkt somna om men insåg i sista stund att min telefon har blivit äckligare än någonsin och vägrar väcka mig. Jag låg och glodde som en zombie ett tag innan jag klev upp och åkte till jobbet. Slutade halv 5, åkte till Granngården och handlade tuggpinnar, saltstenar och B-vitamin till den håriga damen.

Handlade även människomat på vägen hem. Tog en dusch för att lugna mina nerver. Gjorde en rajd i min stora pappershög och lyckades sedan somna. Vaknade en stund senare till ljudet av en flashpoint och hasade ut och gjorde stallet. Nu sitter jag och suger på frysta mangobitar och ska snart hoppa i säng, hoppas bara att jag kan "somna om".

Dagens citat: "Det är alltid mannen som bestämmer. Tills kvinnan säger nej.."

Och på tal om min värdelösa telefon: Det finns inget som skulle tillfredsställa mig mer i detta nu än att få slå sönder den med en hammare.

1 kommentarer

Jenny

26 Apr 2012 19:51

SV: Det är GRYMT bra avelsmaterial, jag skulle nog kunna säga 100%

Telefonen i morgon? =)

Kommentera

Publiceras ej