Avvo

0kommentarer

Hallo.

Ibland finns det ingenting som känns så rätt som ett glas kall cocacola.

Igår jobbade jag kort dag. Hade en privatlektion, red Carisma och så var det personalmöte som vanligt på torsdagar. Kvällen spenderades på SURF där det var kurs för dem som vill kunna hålla i grönt kort-kurser och självklart ville jag det, tyvärr missade jag dock Landas ridskoledebut på grund av det.

Idag började jag dagen med en hästlongering. Åkte till jobbet och insåg att jag var otroligt förkyld.. har haft 5 lektioner idag och knappt kunnat andas igenom näsan. Efter jobbet hämtade jag upp systa mi på ersboda, numera kallad "avvo" efter avokado, samt handlade massa snarra på Willys.

Nu är det fredagsmys och imorgon ska vi besöka två födelsedagsfiranden. Hoj!

Kommentera

Publiceras ej