Fackeltåg

0kommentarer

Godkväll!

Jag har jobbat 8-16 idag med. Fick en utsökt middag hos mamma efter jobbet och passade på att mysa lite med syskona mina. När jag kom hem mockade jag stallet och for ut och red på lille S. Han var bråkig och jag försökte se det positiva i hela situationen - jag behöver inte gå på gym så länge jag har honom. Jag red ca 45 minuter, under dessa 45 minuter så kändes han fin i ca 12 sekunder. Det som får mig att orka gå vidare efter ett sånt här ridpass är att under dessa 12 sekunder var han fantastisk och rörde sig helt otroligt.. tyvärr är det också ungefär 12 sekunder som jag orkar sitta i den traven :)

Vår tvättmaskin leker förresten med mig, jag gillar det inte.

Nu är det läggdags här i Murbäck. Imorgon ska vi fira valborg i Gräsmyr. Jag hoppas innerligt att det inte blir ett fackeltåg i nakenhetens tecken.. (det har hänt).

Kommentera

Publiceras ej