Ut ur dimman

0kommentarer

Godmorgon!
 
Jag känner att jag är på väg ut ur dimman!
 
Det är måndag och jag inledde med sovmorgon. Har tvättid 10-13 så jag håller mig kring basen för stunden, men ska jobba KMs lektioner ikväll. Regnet öser ner utomhus och Mio håller på med sitt bajstrams. Han vägrar bajsa i dåligt väder.. Sedan sitter han inne och ser ledsen ut. Till slut trycker det väl på så pass mycket att han måste lätta ändå men det kan ta bra lång tid och flera promenader.
 
Jag har haft en toppenhelg verkligen. Jobbade mitt roliga fredagspass och spenderade fredagkväll hos mamma med syskona mina, brie och rött vin. Lördag morgon blev det en mustig shoppingrunda då bland annat säng, TV och badrumsbyrå inhandlades (det var mest pappa som lättade på börsen, tusen tack!). Jag har ju sovit i bäddsoffan tills nu samt varit TV-lös i minst ett år, till mitt försvar. Monterade och städade typ hela dagen och åkte sedan ut till Morbyn för lite trevligt häng på kvällen!
 
Igår var jag på hippo och red Zmaysan och sedan åkte jag vidare till Brån för att pussa på och amatörmassera den dräktiga. Hon har kommit in i flocken nu och verkar väldigt nöjd med tillvaron, det går ett föl i samma hage som hon nog gärna skulle adoptera om hon fick.
 
Nu ska jag ut till vaskestuen igen! Ha en bra dag!
 
Nysänga invigd

Kommentera

Publiceras ej