Vojne vojne..

1kommentarer

Vojne vojne..
 
Jag har lyckats rubba min fina dygnsrytm som jag byggt upp under sommaren. Det tog ungefär 1 dag att vänja mig tillbaka vid att sitta uppe till midnatt (eller senare) och glo. Jag har jobbat idag, det är väl ungefär allt. Började 12, red Samay och gjorde en vikarieplanering för nästa vecka, och sedan hade vi personalmöte. Åkte hem en stund för att gå ut med hundarna och löka soffa innan jag åkte tillbaka för att gå med på Marlenes dressyrgrupper. Kom hem vid 22 och då fick jag besök av syster yster med pv, jag fick en pigtittare och de fick kladdkaka.
 
Nu ligger jag i sängen efter en skållande dusch och grubblar mer än vanligt. Tiden går alldeles för fort för att jag ska hinna med just nu!
 
Imorgon blir nog en bra dag, även den börjar ju med en sovmorgon :)
 
 

1 kommentarer

jenny

31 Aug 2012 07:51

Snart är det slut på friden när jag är åter till jobbet =)

Kommentera

Publiceras ej