19 - DETTA ÅNGRAR JAG

0kommentarer

Hej.

Eftersom jag inte har något bättre för mig för stunden (ligger och väntar på en stripsleverans) så passar jag på att skriva en sån här igen!

Så alltså, dagens ämne, detta ångrar jag:

Det finns faktiskt en sak som jag ångrar ohyggligt mycket och det är att jag inte satsade på bättre betyg på gymnasiet. Jag var ung och dum och hade fullt upp med att flytta hemifrån, köpa hundvalp, dela häst med familjen Fällman/Killander och festa med BK tre dagar i veckan. Plugget blev lidande och det får jag nu bittert ångra! Ska man se det från den ljusa sidan var det dock en fantastiskt rolig tid i mitt liv.. (tills det hela spårade ur men det är en barnförbjuden historia).

Här kommer några gamla gamla bilder :)

Back in the glory daaays


80-tals fest


Här var håret rött och sprött!


Finn två fel..


Hahaha. Nu dör jag..


Kommentera

Publiceras ej