Bananius

0kommentarer

Höpp höpp.

Jag har haft en skön stallkväll och sitter nu och gluttar på Män som hatar kvinnor. För er som inte läst böckerna - gör det! Helt otroliga. Simzon var pigg och kändes fräsch trots att benet fortfarande är lite svullet, han får nog ett läckert överben på ena frambenet. Lite synd på den gamle mannen som annars har så fina ben.

Jag har precis anmält mig till klassåterträffen, kan nog bli kul! Tyvärr är det ju dock inte så många ur the old Bananius som bor kvar i Umeå och av adresslistan på baksidan av inbjudan att döma är jag den enda som blivit bondlurk. Nåväl! Jag och Emma ska i alla fall dit, får hoppas att det är fler som far!

Just nu önskar jag att jag hade en semla från Ullas i min hand, men det får bli popcorn. Godkväll!

Gammal bild på käre S och jag, Braxsele

Kommentera

Publiceras ej