Bring in the Brylé

1kommentarer

Godkväll.

Dags för mig att sova! Ska bara skicka ett godnatt-meddelande upp till datarummet.

I förrgår gjorde jag brylépudding på tal om rubriken (som är ett internt meddelande till Frida) och det slutade med att jag fick äta två portioner eftersom Robin tyckte att det var "läskigt". Jag vill minnas att föregående pojkvän var av samma åsikt (om jag nu minns rätt). För mig är brylépudding (ordet är inte så frestande faktiskt nu när jag ser det i skrift) nostalgi av det tyngre slaget eftersom det var något som min söta mormor alltid bjöd på när vi var små, jag tror jag måste försöka få hit Frida på en bryléafton snart..

(Nu när jag googlade såg jag att den nu för tiden kallas Creme Caramell.. så tråkigt)

Godnatt!

1 kommentarer

Bring in the brylé!

22 Feb 2012 14:43

Jag kommer!

Kommentera

Publiceras ej