Det var en syn

0kommentarer

Godkväll.

Är det ett skämt eller ska vi ha så här mycket snö? Tar jag mig ut från byn imorgon så har ett mirakel skett.

Nu har förkylningen brutit ut, kanske lika bra det så fick jag ett kvitto på min slöhet och mitt dåliga humör. De flesta verkar ha en liten släng av förkylning just nu, drygt! Jag har suttit inne större delen av dagen och sysslat med aktiviteter som den lilla gåvan till mor och en vegetarisk tacopaj.

Jag plockade in de översnöade hovdjuren vid 9 (Robin hjälpte mig att ta in dem men han var tvungen att fråga guilden om lov först) och sedan dess har ja suttit och skrivit på kursinnehållet. Nu ser jag dock ljuset. Jag har förberett en sen liten efterrätt som vi ska äta nu om min karlslok behagar lämna övervåningen. På tal om honom kunde jag inte låta bli att skrämma honom tidigare idag, jag fick ett sådant gyllene tillfälle. Jag var på väg ut i stallet då jag hörde fotsteg i trappen så jag skyndade mig in på toaletten (som var nersläckt) och hukade mig på golvet i mörkret. Jag hörde du han letade efter mig lite snabbt här på nedervåningen för att sedan inse att jag var ute i stallet (hehehe). Han gick in på toan utan att tända lyset och då kastade jag mig väsandes mot hans ben.. hahahha. Han skrek. Det var en syn..

Kommentera

Publiceras ej