Grattis min lilla pastill

0kommentarer

Hallå!

Mitt eländiga fredagshumör vände något efter en powernap i soffan, en skål popcorn och en kommentar från min fina vän Ida :)

Idag har det varit lördag och  jag har haft en mysig dag trots snöstormen. Jag har ätit tre mål mat hos grannarna, haha. Först råkade jag sitta där när det dukades upp palt till lunch (det råkade även finnas palt utan fläsk till råga på allt). Sedan blev jag inbjuden på the och smörgås efter att vi mockat stallet, och sist men inte minst åt både jag och Robin tacos där till middag. Då deltog vi tack och lov med ett par ingredienser. Nu ikväll har vi spelat 7 wonders, vilket är vårt nya favoritspel eftersom vi matat sönder bönspelet rätt ordentligt.

Jag har även hunnit med att pyssla lite på ett pyssel till mamma som hon skulle ha fått FÖRRA julen. Skämmes på mig, men nu är det på gång! Fortsätter det att storma imorgon så kan jag med gott samvete fortsätta pyssla (brodera för att vara exakt).

Nu till det viktigaste! Idag fyller min älskade älskling Akilles hela 6 år! Min trogna lilla följeslagare. Min lilla skorpa som lägger kinden mot min kind när jag är ledsen och förgyller alla mina dagar.

Grattis min lilla pastill!

Kommentera

Publiceras ej