Tanketid

3kommentarer

Godmorgon.

Nog för att det är otroligt härligt med lediga dagar, sovmornar, ett tvång att sitta inne under en filt när det är kallt ute.. MEN, för mig dyker det då ofta upp frågor kring min existens då jag har för mycket tanketid till övers. Det lät dramatiskt men nu sitter jag här igen och undrar vad tusan jag ska göra av mitt liv, jag har ingen aning och de mest underliga tankar dyker upp.

Vill jag jobba med hästar? Vill jag ens HA hästar i framtiden? Vill jag köpa hus, vill jag bo i stan? Vill jag bli amish (haha)? Vill jag ha barn eller vill jag inte? Vill jag plugga vidare till något helt annat som jag aldrig testat förut? Satsa på en karriär? Vill jag bli hemmafru? Vill jag flytta söderut?

Kan någon sammanställa vad jag ska göra av mitt liv, tack!

3 kommentarer

Tina

07 Feb 2012 12:51

Jag röstar för att du flyttar ner till Göteborgstrakten och fortsätter dina funderingar där. Jag behöver en kompis där nere när vi flyttar dit :) Och ja, barn ska du ha. Jag ska nämligen ha barn och då är det bra att du som min enda kompis i göteborg också har barn. Jobb och plugg kan du fundera på senare. Hästarna har jag ingen åsikt om men det kan bli svårt att ha några egna då du ska bo i stan i Göteborg. Eller du kan iofs få bo utanför stan, på landet nånstans, bara det inte är för långt bort. Sådär, nu vet du.

Johanna

07 Feb 2012 13:22

Tack Tina :) nu fick jag svar på några av frågorna men exakt VAD ska jag göra när jag väl är på plats?

Tina

07 Feb 2012 13:30

Det spelar som ingen större roll. En sak i taget nu. Flytta ner först, tänk sen ;)

Kommentera

Publiceras ej