Pärsäck

0kommentarer

Hallojsan skojsan.

Jag är hemma tidigt en fredag och ska njuta av kvällen med en lugn ridtur (om jag får välja, vi får väl se vad Simpen säger) och kanske lite sällskapsspel.

Arbetsdagen har varit superbra men lite trött är jag trots allt. Dagens höjdpunkt var i alla fall ett ridpass på fina Magic, jag börjar återhitta hans knappar känner jag. Han blev så mjuk och fin på slutet idag att det var svårt att sluta rida! Red på lilla Chelsea också, hon är ju lite knepigare men rolig att rida. De här veckorna med så mycket ridning kommer förhoppningsvis leda till lite bättre ridform för min del, dessa år i skogen har ju lett till en slags mycket påtaglig pärsäcks-sits.

Imorgon vankas ridsportgala, sån det finns helt klart potential för en trevlig kväll. Nu återstår det dock att rota fram en lämplig klänning ur garderoben..

Kommentera

Publiceras ej