Läsarfråga

2kommentarer

Godmorgon!

Vad svårt det är att kliva upp när man har en liten varm vessla bredvid sig i sängen. Mios sovplats är i tvätten så han har fått sova på Rillans sovplats och Rill blev då "tvungen" att sova i vår säng. Han var inte direkt svårövertalad om jag säger så..

Min förkylning har brutit ut med full kraft men jag ska ändå ta mig till jobbet för jag verkar inte ha någon feber, får kanske bära munskydd dock!

Nu ska jag ut och promenera lite med vovvarna i det vackra vädret! Det blir nog longering idag för den brune. Tråkigt tycker han, men jag vet inte om en sådan ansträngning som det innebär att rida honom vore nyttig för mig idag. 14 börjar jag jobba.

Sooo long!

Gammal bild på vesslan.
Fråga: Hur kan man se att den är flera år gammal?

2 kommentarer

Mam

20 Feb 2012 21:32

Han är ju numera knipsad...

Frid

21 Feb 2012 04:36

Ze balls

Kommentera

Publiceras ej