Shoppingnerven

0kommentarer

Godkväll.

Jag kan säga som så att jag hade lyckats glömma bort några av dagens göromål och fick därför lov att göra några schematiska ändringar. Jag var så sjukt trött i morse så det var inte sant, visste knappt vad jag hette ungefär. Varje liten rörelse var en kraftansträngning. Jag vet precis vad jag behöver: VÅR!

I alla fall. Jag steg upp och fixade stallet, vi åt R´s hempanerade fisk till lunch, Lennart och Jacko kom på besök, vi var på födelsedagsfirande hos Judit och tryckte massa gofika, vi åkte in till stan och gjorde en massa ärenden samt åt middag med Sofia, vi kom hem vid 8 och såg sedan en film som jag tyvärr efter en stund upptäckte att jag hade sett förut. Mina bäbisar blev nattade sent ikväll igen men det verkade de trivas ypperligt med, det var snigeltakt in i stallet.

Appropå stan och ärenden. Jag skulle tro att jag shoppar ganska mycket mindre än medelkvinnan men det finns ett ställe som triggar min shoppingnerv (förutom diverse ridsportbutiker men de står ju i en klass för sig) och det är BODY SHOP. Jag skulle ha en produkt men kom ut med fyra i min lille påse (utan att något säljare övertalat mig, gud vet hur det hade slutat om jag dessutom hade fått "hjälp" inne i butiken). Det är ju inte hutlösa priser inne på Body shop men det räntar ju snabbt på när man plockar på sig.. Jag är trots allt mycket nöjd.

Imorgon är det klassåterträff men jag har inte en susning om vad jag ska ha på mig. Sofia säger UPDRESSED men det jag själv känner är DOWNDRESSED.

Godnatt så länge!

Kommentera

Publiceras ej