Halloj jätteskoj

1kommentarer

Halloj jätteskoj.

Mio är jättegalen i skrivande stund. Han klättrar på mig så att jag kan knappt hitta av tangenterna, jag har ingen aning om vad han vill den lille gynnaren men eftersom han busar så sällan så måste jag låta honom hållas när han väl är in the mood. Kanske är det doften av nygräddat naanbröd som gör honom uppspelt..

Förutom att jag har fått ett enormt problem att lösa framför mig så har jag haft en bra onsdag. Den började med samåkning till jobbet vilket alltid är uppskattat från min sida då jag får halvdåsa på passagerarsidan med rix morgonzoo i bakgrunden. Sedan var det stalltjänst som alla andra onsdagar. Efter det hann jag göra klart schema och planering inför morgondagens kurs innan det var dags för min hab-promenad ute i solen! Efter lunch hann jag inte mer än ett långt medarbetarsamtal som resulterade i några veckors extra jobb efter att mitt vik går ut, samt lite extra lektioner under den närmsta tiden så det kändes bra! Jag fick även tillfälle att prata ut om min ovissa framtid, välbehövt att få bolla lite tankar.

När jag kom hem tog vi historiens fulaste promenad med hundarna, jag önskar verkligen att vi hade kunnat föreviga den på bild. Robin sparkade sig svettig, Mio och Nima sprang bredvid.. Men jag satt vl påklädd på sparken och åkte. Med Rill i knät (fören). Ibland hoppade Rill ner för att ta en liten snabb pink, men sedan hoppade han opp igen! Han är bäst på att åka i/på grejer.

Kvällen har spenderats på övervåningen. Jag har sträcksett 3 avsnitt av The walking dead och varit jätterädd. Tog in hästarna för en stund sedan, onsdag är ju medryttardag vilket ännu känns väldigt lyxigt! Har inte vant mig vid att det är mockat och motionerat när jag kommer hem på onsdagarna än.

Nu avslutar jag det här inlägget med att slänga upp en bild som jag precis fann på face. Det är min lillasyster i unga dar, världens finaste och gulligaste onge var hon! Vi var tyvärr inte ett dugg lika..

1 kommentarer

Frida

02 Mar 2012 17:22

Ja då var man liten och söt. Sen gick det utför.

Kommentera

Publiceras ej