Vägledning

2kommentarer

Hallå.

Eftersom Tina var den enda som kom med något konstruktivt i det förra inlägget så kommer jag nu att flytta ner till Göteborg. Det här med storstaden är ingenting jag egentligen gillar (förutom klimatet och dialekten då) men det var den vägledning jag fick..

Jag har ögnat igenom många av de tusentals utbildningar som finns, bokat ett vägledningssamtal på Viva, mailat ett flertal utbildningsanordnare och halsat kaffe. Må något gott komma ur denna dag.

Nu ska jag äta en nystekt kikärtsbiff och fortsätta begrunda. Tack och lov så jobbar jag imorgon.

Slänger in en suddig sommarbild för att hålla mig vid liv..

2 kommentarer

Pappa o Mikki

07 Feb 2012 22:54

Inte skall du flytta till Göteborg. Stanna här hos oss. Det är väll en vägledning om någon.

Frojder

08 Feb 2012 08:02

Glöm din dröm.

Kommentera

Publiceras ej