Gadd

2kommentarer

HEJ

Jag är nyligen hemkommen från jobbet och har under arbetspasset burit min Onepiece, helt utan kommentarer faktiskt. Jag får se om jag vågar bära den imorgon också, då kommer nämligen min brukares föräldrar på besök. Helst skulle jag vilja hålla dressyrträningen i den imorgon också men det är väl knappast legitimt.

Robin and the dogs har varit ute på långvandring i skogen idag, tydligen hade Rill burit både täcke och väst men ändå frusit så pass mycket att Robin fick bära honom sista biten. Betyder detta att jag får köpa små söta skor till Rill?

I veckan ska jag boka tatueringstid till mig och Frida, jag längtar enormt! Det är min fantastiska julklapp. Vad vi ska tatuera in vågar jag inte yttra mig om nu men jag kan nästan garantera att ingen i världen har en likadan. WOHO!

Nu är jag sugen på något friterat..

Den frusne

2 kommentarer

Pappa o Mikki.

14 Jan 2012 18:51

One Picen skall bara användas hemma. Sa vi ju.

petra

14 Jan 2012 21:38

Jag har köpt ett par skor till Milton som var lite för små för honom, kanske Rill kan ha dem? Jag har ju inte träffat honom på ett tag så jag minns inte riktigt hans tasstorlek ^^ Är hans tassar större eller mindre än Miltons? Kanske lika stora? Vet dock inte hur bra de skulle hålla eftersom de andra skorna jag köpte till Milton redan har nötts sönder i sulan. Men du kan absolut få de andra om de passar lille Rill!

Kommentera

Publiceras ej