Hihihihihihi

0kommentarer

Hejhej.

Jag vet att det är sent men jag är upprymd. Jag tror att jag har hittat HINGSTEN, den jag vill ha till Älvan (eller i alla fall den jag vill ha av dem som jag tror är rimliga att ha råd med). Tyvärr har jag ingen aning om priset ännu men den står i Sverige och jag har mailat hingsthållaren så nu får jag hålla tummarna för att kostnaden är överkomlig, kan dock inte tänka mig om att det rör sig om fantasisummor.

Den är i alla fall perfekt. Och tysk. Något stor kanske men i alla fall lägre än Älvan. Nu måste jag jaga seminstation där jag kan få lämna henne under hela perioden (vill inte åka skytteltraffik till Vännäs t o r hela våren helst eftersom hon blir så uppjagad i transporten).

Hingsten är dock ännu hemlig då jag inte är redo att bli idiotstämplad ännu. Jag är ju trots allt en förstagångsavlare (peppar peppar, det är ju inte säkert att jag blir en avlare alls).

Jag önskar mig en Älv-bäbis










Kommentera

Publiceras ej