Jag och min Onepiece

1kommentarer

Jag älskar min Onepiece. Skulle jag inte uppskatta en ridtur eller en sväng på dansgolvet ibland så skulle jag nog aldrig kliva ur den (med undantag för dusch). Nu i skrivande stund slog det mig dock att jag kanske ändå skulle bli tvungen att krypa ur den framåt sommarn då den är ganska varm att bära.. hm, de borde lansera en Onepiece summeredition typ i meshtyg.

Jag vill dock passa på att sända er ett varningens ord! Om ni som jag är nybliven ägare av en svart Onepiece, häng den för guds skull inte i luvan på en krok (på en höjd av ca 170 cm) bredvid sängen. Jag vaknade nämligen till i natt och trodde att liemannen stod lutad över mig..

1 kommentarer

Jenny

12 Jan 2012 21:47

hihi, liemannen =) du är rolig du. Jag har oxå en, dock inte en "äkta" men jag bor i min hela tiden.

Kommentera

Publiceras ej