Oväntat snarr

0kommentarer

Nu för tiden kan jag få helt sjuka cravings och jag vet inte vad det beror på. Här om veckan blev jag ju som känt helt galet sugen på sockerkaka, något som jag verkligen aldrig annars är sugen på. Jag har aldrig haft något emot sockerkaka, don´t get me wrong, men suget kom sannerligen oväntat. Idag gällde det en röd påse med Polly som jag bara var tvungen att köpa. Jag har aldrig köpt en Polly-påse i hela mitt liv!

Obs IGEN. Jag är inte gravid. Det verkar som om man kan härleda alla möjliga symptom till graviditet nu för tiden..

Vi har i alla fall varit och storhandlat och det blev tyvärr en hel del snarr, förutom Polly-påsen. Ikväll vankas det spelkväll hos våra kär grannar. Henrik har fyllt år så vi ska uppvakta med en chokladask.

Hoj!

Kommentera

Publiceras ej