Uj uj uj

0kommentarer

Uj uj uj.

Jag har varit aktiv idag känner jag. Började dagen med en latte som ett födelsedagsbarn bjöd på. Var på jobbet 7 prick och avhandlade 2 timmars stalltjänst som vanliga onsdagsmornar. Idag hade jag inte mina enskilda HKlektioner utan fick istället ta en lugn vända på Carismas rygg på förmiddagen efter att ha prickat av ett par ärenden i min mailbox. Lunch inmundigades på Max i gott sällskap av Sonja och en studiekamrat till henne. Eftermiddagen rullade på i lungt tempo och klockan tre var det dags att möta upp mina Hab-elever. Glad i hågen trodde jag sedan att jag skulle få sätta mig i saaben halv fem men så blev inte fallet utan jag ställde upp och hade två lektioner till pga magsjuka. Halv sju åkte jag hemåt och bjöds på middag i grannhuset när jag sedan anlände! Vid nio gick vi ut och gjorde stallet och från tio har jag grejat runt här inne, samt datat lite. Husefriden har också räddats. Jag tror att jag omedvetet strävar efter en perfekt balans mellan aktiva och lugna dagar i min vardag. Nu ska jag dock sova gott!

Kommentera

Publiceras ej