En bra dag kort och gott

0kommentarer

Jaha. Jag har haft en himla bra dag idag. Den började med en lång sparktur med hela familjen och efter den gick jag en promenad med min Älva. Den promenaden vart inte så harmonisk dock. Sedan gjorde jag stallet, åt middag och åkte iväg till hippo och hade söndagsträningen. Jag nattade de små karantänponnysarna och var hemma igen kring 20. När jag kom hem fick jag ett städryck och påtade på i hela två timmar till Tomas Ledin, skivan jag köpte på myrorna för 15 kronor. NICE. Nu ligger jag på mitt favoritställe igen, sängen, och väntar på att min förväntansfulle karl ska komma hit (det där kan misstolkas, han är förväntansfull inför att jobba imorgon och inte något annat). Jag bjussar på några bilder från min sköna söndag!

In the middle of nowhere..


Den svarta minken till vänster i bild är Nima..


Baby med vind i ansiktet


Snorkfröken

Kommentera

Publiceras ej