Kära måndag

0kommentarer

Kära måndag.

Denna dag fick en hastig början då vi oväntat fick besök av veterinär Göransson. Okej, helt oväntat var det inte eftersom jag visste att han skulle komma någon gång i Januari men att det skulle bli idag var jag dock helt oförberedd på. Just denna dag skulle hästarna absolut inte bli infångade i hagen, väldigt märkligt då Älvan aldrig någonsin sprungit ifrån mig. Men idag, när Göransson skulle anlända vilken minut som helst, sprang de så fort jag kom inom en radie av 5 meter. Muntert. Jag fick helt enkelt lura in dem, men nu är de båda vaccinerade vilket känns skönt!

Resten av dagen har jag pysslat. Japp, det började med en thekopp i grannstugan och på den vägen var det. Det blev ett för mig väldigt avancerat armband till slut. Jag känner en grov craving efter att beställa hem eget pysselmateria nu.

Snart måste jag dock krypa ur pysselkläderna eftersom jag ska in till stan och fira lillejul med BK ikväll, bättre sent än aldrig!

Kommentera

Publiceras ej