Vojne vojne

1kommentarer

Voj.

Jag hatar Telia idag igen. OCH min värdelösa mobiltelefon.. varför gick jag i från min kära gamla Nokia? Nu kan jag inte längre skicka sms, uppenbarligen. De skickas helt enkelt inte i väg. Till råga på allt får jag inte heller några sms utan bara små knappt läsbara irriterande felmeddelanden.

Robin sitter här bredvid och sjunger på en låt som verkar vara i toppklass verkligen.. "Grab your dicks if you love hiphop..".

Dagen har varit bra, innehållsrik men även väldigt stressig. Det är verkligen otroligt vilka känselspröt hästarna har, i slutet av dagen strulade alla hästar för mig, de tjaffsade med tränsning, en vägrade låta mig ta på grimman av alla saker.. sedan insåg jag på grund av hästarna hur grymt stressad jag var. Det är aldrig värt att stressa runt hästarna, det får man tillbaka sannerligen. Något fruktansvärt har dock också inträffat, lille Flaxman är hängig och febrig! Min absoluta favoritponny <3

I alla fall, nu är jag ledig en vecka! Hur grymt är inte det. Jag har inte tagit ledigt eller något, det bara råkade bli så med schemaläggningen över jul. Jag tror det blir en tidig kväll ikväll igen, somnade halv nio igår och det var onekligen mycket tillfredsställande. Imorgon ska vi förövrigt ut och äta middag, alla instruktörerna. Gött!

1 kommentarer

Pappa o Mikki.

05 Jan 2012 00:35

Min nya mobil verkar inte vara den bästa heller om det är någon tröst.

Kommentera

Publiceras ej