Maggan

1kommentarer

Alohaaa.
 
Jag hade en supertrevlig kväll igår med banantjejerna. Tiden går så fort när man har roligt! Jag åkte hem vid 23-snåret då plikten kallade på mig. Nu kanske ni tror att jag menar att jag skulle upp tidigt till jobbet, men nej, det är inte det jag menar..
 
Idag har jag jobbat dock, hyperförkyld och f som jag är. Vilken jädra rivstart efter min minisemester! Jag har fodrat x 3, sopat och krattat lite varstans, varit ute på betet och kollat ridskolehästarna, suddat skyltar, rengjort Maggans has med jodopax, duschat hela Maggan, myst med Maggan, mockat åt Maggan, pussat Maggan (ja, jag råkar vara väldigt förtjust i Maggan), städat upp i ett mystiskt rum, matat katter (mycket snålt dock), svarat på mail, lagat en grind, ridit Zmaysie (som var huuur fin som helst!), släppt hästar in och ut (ridit och släppt in och ut utanför min arbetstid förvisso men det har varit ett jädra springande), och säkert mer men jag orkar inte tänka efter..
 
Imorgon är en ny dag på mitt härliga arbete. Då ska jag bland annat harva ridhus och sätta upp hagtråd. See yaa!

1 kommentarer

Ida

08 Jul 2012 00:56

Vad har hänt med Maggan? Får inte han gå på bete med de andra?

Kommentera

Publiceras ej