Ett festligt gäng

1kommentarer

Haj.

Idag har jag jobbat förmiddag enbart. Började med lite mockning och följde sedan med ut på betet 2 svängar, det är ett festligt gäng som går där i beteshagarna vill jag lova. Jag önskar att jag hade fått se Flaxman galoppera ut på ängen, då hade jag kanske fällt en lyckotår! Och Ida, eftersom det är via denna blogg vi kommunicerar, det var jag som vinkade till dig på tegsbron i morse. Jag vinkade även till din man i ren reflex när jag såg din transport :) Han såg mycket oförstående ut men vinkade tillbaka..

Efter betesturerna tränade jag harvning igen, jag har blivit riktigt haj på ridhusen (enligt mig själv alltså). Efter lunch tog jag en tur på fina Crespo, utsikten var svindlande må jag säga! Det gick fint att rida. När jag kom hem gick jag en rask promenad med hundarna och vräkte i mig en halv påse chips.. det var den motionen det.

Jag är dyngdyngtrött, blev nog för lite sömn i natt. Nu klippa klor, packa traderapaket och ta en välförtjänt dusch!

1 kommentarer

Ida

20 Jun 2012 22:14

:-D

Jag mötte ju först Eva och Jenny, så jag hade på känn att även nästa transport jag mötte skulle vara någon jag kände igen. Såg att det var du, men bara precis när jag var jämsides med er, så jag hann inte vinka så mkt tillbaka (solen lyste motljus så det gick inte att se ngt genom framrutan).

Lars hälsar att han glatt vinkade tillbaka, med en föraning om att det var ngn som egentligen trodde att den vinkade till mig.

Kommentera

Publiceras ej