Jag vill tillbaka in!

0kommentarer

Åh gud. Robin blev just jättearg på vår internetuppkoppling (han blev utkastad från starwarsservern..) och började skrika "NU ÄR JAG LESS PÅ DEN HÄR VÄRLDEN! JAG VILL TILLBAKA IN!" samtidigt som han kastade ner mig på sängen och försökte åla in i mig med huvud först..

Jag är alldeles skakig efter händelsen.

Vi vaknade sjukt sent idag. Vi tog tag i dagen genom att gå nästan en mil med hundarna. Jag har börjat läsa i en halvdålig bok i brist på annat och just nu sitter jag och väntar på att min jordgubbspaj ska bli färdig i ugnen (Mallis kom med jordgubbar igår men vi glömde totalt bort dem så nu blir de paaaj).

Jag har förresten varit med om en mycket roande syn idag. Jag satt vid köksbordet och åt middag då jag plötsligt såg tre målmedvetna hästar vandra förbi huset och vidare in i stallet. Själva på ett led. Bella gick först, sedan kom Metra och sist lilla Fölis. Sången "Hej hå hej hå, vi till vår gruva gå" dök upp i mitt huvud. Jag sprang ut i stallet och då stod de nöjda i sina boxar som tack och lov stått öppna.. hur de tagit sig ut ur beteshagen är oklart :) Det roligaste är att det verkar som om de först försökt ta sig in i stallet via baksidan, men eftersom dörren där var stängd så gick de lugnt runt till framsida. Love!

Kommentera

Publiceras ej