Min första dag som hästlös

0kommentarer

Hej.

Min första dag som helt hästlös har inte smugit sig obemärkt förbi med tanke på att jag varit ledig hela dagen. Jag har varit rastlös! Jag började dagen med en promenad med endast Mio, det var dags för honom att få lite kvalitetstid och slippa de två gangstrarna för en stund. Tränade lite inkallning och han var mycket nöjd och glad. Sedan for jag ut och cyklade med Nima och Rill. Därefter pysslade jag lite hemma samt läste ut min bok "Odjuret". På em åkte jag in till ersboda och hämtade upp systra mi, sedan åkte vi ner till stan och mötte upp pappa för en födelsedagsmiddag på Ghandi (grattis pappa!). Det var gott. Därefter åkte jag förbi coop och bestämde mig för att investera i mitt hår, något som inte gjorts på många år. Det blev färg, silikondroppar och någon mystisk spray. Så ikväll ska jag klippa mig själv och imorgon färga. Min hjärna är lite rubbad för tillfället så jag avslutade dagen med en ganska lång kvällspromenad. Nu ska jag strax börja läsa på bok nr 3 innan det är dags att krypa i säng..

Frida har förövrigt dissat mannen alla vill ha. Jag vet inte hur jag ska hantera den informationen..

Kommentera

Publiceras ej